Direct Mail Begrip - Gordijnkaart

Gordijnkaart

 

Met een gordijnkaart van Directmailing.nl kiest u voor een nieuwsgierig makende manier om uw doelgroep te bereiken. Bij de gordijnkaart is informatie of beeld verstopt achter een zogenaamd gordijntje of luik. De ontvanger dient eerst aan één of meerdere lipjes te trekken om de boodschap te kunnen lezen of zien. Spannend en interactief! U kunt kiezen voor 1 of 2 ‘luiken’ en trekgedeeltes, maar mocht u andere wensen hebben, horen wij dit graag.

 

Als specialist in direct mailproducties produceren wij elke denkbare DM oplossing. 

Dus vraag uw offerte voor een gordijnkaart nu aan. Voor meer informatie over technische aspecten of een deskundig advieskunt u contact opnemen met een van onze medewerkers. 

Terug naar Direct Mail begrippen
Zoekt u als bureau, brand manager, marketeer of vormgever ondersteuning m.b.t. personalisatie?

Klik hier voor onze werkwijze en laat u adviseren over cross media personalisatie.
Ons gehele aanbod
snel doorbladeren?
Bekijk hier de creatieve
direct mail voorbeelden.

Gewerkt voor: