Direct Mail Begrip - Breekkaart

Breekkaart

 

Een ludieke, interactieve manier om uw actie of andere communicatie-uiting te communiceren. U verstopt uw boodschap letterlijk in de kaart, die is voorzien van een perforatielijn. De ontvanger moet de kaart openbreken om de boodschap eruit te halen. Vaak gebruikt voor actiemarketing campagnes, waarbij winnende codes, letters of nummers in de breekkaart worden verstopt. De kaart kan in elke willekeurige vorm gestanst worden.

 

Als specialist in direct mailproducties produceren wij elke denkbare DM oplossing. 

Dus vraag uw offerte voor een breekkaart nu aan. Voor meer informatie over technische aspecten of een deskundig advieskunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.

 

Terug naar Direct Mail begrippen
Zoekt u als bureau, brand manager, marketeer of vormgever ondersteuning m.b.t. personalisatie?

Klik hier voor onze werkwijze en laat u adviseren over cross media personalisatie.
Ons gehele aanbod
snel doorbladeren?
Bekijk hier de creatieve
direct mail voorbeelden.

Gewerkt voor: